Доставка

Способи доставки

Самовивіз із магазину (Київ, пр-т Перемоги, 50) – наші співробітники допоможуть Вам завантажити придбані товари в Ваш транспорт безкоштовно.

Адресна доставка по Києву та передмістю – розрахунок вартості здійснює менеджер. Даний спосіб доставки надає Вам можливість отримати товар з рук в руки.

Наша компанія здійснює професійну доставку придбаних у нас товарів, тому Ви можете не турбуватися про їх цілісність. Вся техніка перевозиться в вертикальному положенні, зафіксована в багажному відділенні автомобіля за допомогою спеціально призначених для цього ременів.

Термін доставки – від 2 до 8 годин з моменту замовлення товару в інтернет-магазині, безпосередньо на складі або по телефону. Кінцеву вартість доставки можна дізнатись за телефоном у менеджера або за допомогою інтерактивної карти (онлайн калькулятора).

Акційна доставка! У разі придбання в нашому магазині 2 і більше одиниць товару на загальну суму понад 10 000 грн, доставка буде безкоштовною в радіусі 10 км від нашого складу-магазину.

Адресна доставка здійснюється до під’їзду будинку або воріт (приватного будинку). При необхідності, у Вас завжди є можливість замовити додаткові послуги до адресної доставки, такі як:

  • упаковка,
  • занесення в квартиру,
  • винесення та утилізація Вашої старої техніки.

Відправка товару по Україні – Нова пошта, Укрпошта, Delivery, Міст Експрес – здійснюється за умови дистанційного замовлення товару на сайті або по телефону. Товар відправляється на умовах післяплати. В даному випадку необхідна передплата в розмірі, що покриває доставку товару в обидва боки (на випадок, якщо клієнт не з’явиться для отримання товару, або відмови клієнта від товару). Сума передплати вираховується з вартості товару, таким чином пропорційно зменшується сума післяплати. Вартість доставки можна уточнити у операторів поштових служб за телефоном чи на їх сайтах за допомогою онлайн калькуляторів.

Термінова персональна доставка – здійснюється нашою компанією протягом 2 годин з моменту замовлення за подвійним тарифом.

Увага!
Зазначені терміни і вартість доставки мають лише ознайомлювальний характер. Розрахунок реальних термінів і вартості доставки здійснюється в момент обробки замовлення і повідомляється менеджером.
Замовляючи доставку товару кур’єрськими службами (Нова пошта, Укрпошта, Delivery, Міст Експрес) – обов’язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні при отриманні, а також його зовнішній вигляд.

  • Оплата рахунків, пов’язаних з доставкою товару здійснюється за рахунок покупця.
    У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення – необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також скласти акт (претензію). У разі якщо дана ситуація буде мати місце – обов’язково повідомте нам про те, що трапилося.

Оплата

Способи оплати

Для вашої зручності ми пропонуємо кілька способів оплати:

Готівкою в магазині. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми видаємо Вам товарний чек.

Готівкою при отриманні товару. Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору і отримує замовлений товар.

Оплата банківськими картами. Електронним переказом на карту: VISA, Master Card.

На умовах післяплати. Оплата здійснюється при отриманні товару у відділенні поштової служби або від кур’єра при адресній доставці. Даний спосіб оплати передбачає передплату за доставку в обидва боки (за допомогою електронного переказу на карту). Клієнт також оплачує комісію за пересилання грошових коштів.

Ми бажаємо Вам приємних покупок в нашому інтернет-магазині EU-STORE!

Залишились запитання?

Гарантія

Які товари підлягають гарантійному ремонту?
Товари, придбані в нашому магазині, поверненню не підлягають, згідно ч.2 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів». Але оскільки ми цінуємо наших клієнтів і піклуємося про свою репутацію, в разі, якщо куплений у нас товар вийшов з ладу протягом наданого нами гарантійного терміну, ми відремонтуємо його або замінимо на аналогічний.

Як здати товар на гарантійний ремонт?
На товари, придбані в нашому магазині ми надаємо гарантію терміном від 14 днів до 12 місяців, тим самим підтверджуючи справність виробу і його готовність до експлуатації. Вся техніка нашого магазину проходить перевірку і тестування в 3 етапи. При отриманні партії товару кожен товар проходить первинне тестування відповідним фахівцем, після чого направляється в майстерню на 2 етап діагностики – ремонт (за необхідності) і 2-тижнева експлуатація в реальних умовах (холодильники перевіряються з продуктами, пральні машини тестуються з білизною і т.д.). Далі, вибірково, здійснюється 3 етап перевірки техніки головним майстром, щоб не допустити навіть найменших недоліків в роботі техніки. Термін гарантії вказаний в Товарному чеку. Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при отриманні.

Якщо придбаний в нашому магазині товар знаходиться в Києві, наші фахівці приїдуть до Вас на адресу і усунуть проблему на місці.

Якщо придбаний товар знаходиться в інших населених пунктах Київської області або України, його необхідно привезти до нас в магазин для ремонту і сервісного обслуговування. Якщо у нашого майстра в даний момент буде вільний час, Ви можете в приватному порядку домовитися з майстром про виїзний ремонт (в межах 50 км від Києва), при цьому ремонт буде абсолютно безкоштовним, але майстру компенсується вартість витраченого на дорогу бензину та часу.

Для того, щоб наш сервіс якомога швидше допоміг Вам усунути проблему з технікою і здійснити її ремонт, будь ласка, надайте виданий при продажу Чек на товар. У ньому Ви також знайдете всю інформацію про умови гарантії. Якщо ви втратили Чек, не хвилюйтеся, вся інформація зберігається у нас в електронному вигляді, але нам необхідно буде отримати від Вас деякі дані, а саме: дату покупки, адресу доставки, номер телефону, з якого було здійснено замовлення.

Гарантійним обслуговуванням займаються наші фахівці з не менш, ніж 10-річним досвідом роботи.

Гарантійний термін не продовжується на новий період з моменту здійснення додаткового ремонту.

Ми намагаємося блискавично реагувати на звернення наших клієнтів по гарантійному обслуговуванню, бо розуміємо, який дискомфорт Ви відчуваєте, коли техніка вийшла з ладу, але оскільки людський ресурс нашої компанії обмежений, і іноді фахівці завантажені на кілька днів вперед, ми зобов’язуємося здійснити первинну діагностику і ремонт техніки (якщо це не вимагає замовлення і очікування запасних частин) протягом 72 годин з моменту звернення клієнта. Якщо для відновлення робочого стану техніки знадобилися замовні запчастини, то термін здійснення ремонту обмежений 14 робочими днями.

Якщо наш сервісний центр не може відремонтувати товар в гарантійний період?
У разі коли товар не підлягає ремонту або з яких-небудь причин не може бути відремонтований в установлені терміни, ми здійснимо БЕЗКОШТОВНУ заміну даного товару на аналогічний або схожий за ціною та характеристиками.

У яких випадках гарантія не надається?
Гарантія не надається, якщо:
– є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
– порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
– було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
– серійний або IMEI-номер, що знаходиться в пам’яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на наступні несправності:
– випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
– пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
– ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
– ушкодження, викликані відсутністю вхідних фільтрів у водопроводі, до якого приєднана техніка, або неправильним підключенням до нього;
– ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або ті, що виникли в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів;
– ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

УМОВИ РОЗШИРЕНОЇ ГАРАНТІЇ
Для будь-якого товару, придбаного у нашому магазині, Ви можете самостійно обрати термін додаткової Гарантії понад вказану у товарному чеку. Вартість кожного додаткового місяця гарантії становить 200 грн. Загальний термін Гарантії не може перевищувати 12 місяців. На умовах розширеної Гарантії здійснюється безкоштовний ремонт техніки, включаючи забезпечення усіма необхідними запчастинами.